-张赖赖

Dynamite (Acoustic) - Sigrid

【You've seen my reddest blue.】


你一无是处全是缺点,但还有一个人无条件爱你,这就是你要努力改变的意义。


Don't know where I am with you,
不知你我相伴身处何地,
Forgetting time and space with you,
与你随行忘却了时间和空间,
Oh I wish we had a common view,
Oh 多希望我们有个共同的视野,
You've seen my reddest blue,
你见过我最鲜红而心灰意冷的心,
I don't belong in your universe,
我并不归属你的宇宙,
For better or for worse,
这会更好亦或更差劲,
I'm the same but I'm bolder,
我也会这样 但我更勇于面对,
You'll get home but I'm on my way out now,
你回家了 但我才刚刚起程,
Not the same destinations,
不同的目的地,
I will stay when you get off the train,
当你下火车时 我会留下来,
You're as safe as a mountain,
你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己是个危险人物,
Oh you're as safe as a mountain,
Oh 你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己如此情绪难控,
Your hand is warm but my heart is blue,
你的手掌如此温暖 但我却心灰意冷,
Is blue now,
此刻心灰意冷,
I miss you but I've got things to do,
我想念你 但我事情缠身,
Oh I wish we had a common view,
Oh 多希望我们有个共同的视野,
You've seen my reddest blue,
你见过我最鲜红而心灰意冷的心,
I don't belong in your universe,
我并不归属你的宇宙,
For better or for worse,
这会更好亦或更差劲,
I'm the same but I'm bolder,
我也会这样 但我更敢于面对,
You'll get home but I'm on my way out now,
你回家了 但我才刚刚起程,
Not the same destinations,
不同的目的地,
I will stay when you get off the train,
当你下火车时 我会留下来,
You're as safe as a mountain,
你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己如此难以自控,
Oh you're as safe as a mountain,
Oh 你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己如此情绪难控,
Know that I'm dynamite,
深知自己如此情绪难控,
Know know that I'm dynamite,
但我深知自己如此情绪难控,
Know that I'm dynamite,
如此情绪难控,
Oh it's so cold here,
Oh 这里如此寒冷,
Cause I left my heart to be with you,
即使我走了 但心却牵挂着你,
Oh it's so cold here,
Oh 这里如此寒冷,
Cause I left my heart to be with you,
即使我走了 但心却牵挂着你,
I'm the same but I'm bolder,
我也会这样 但我更敢于面对,
You'll get home but I'm on my way out now,
你回家了 但我才刚刚起程,
Not the same destinations,
不同的目的地,
Know I will stay when you get off the train,
当你下火车时 我会留下来,
You're as safe as a mountain,
你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己如此难以自控,
Oh you're as safe as a mountain,
Oh 你安稳的像座山峦,
But know that I'm dynamite,
但我深知自己如此难以自控。


评论

热度(32)